Nowe kampanie społeczne już niebawem! Zobacz czego dotyczą
Nowe kampanie społeczne już niebawem! Zobacz czego dotyczą

Nowe kampanie społeczne już niebawem! Zobacz czego dotyczą

Kampania „Lepiej grać w jednej drużynie!”

W okresie dorastania, młode osoby szukają potwierdzenia swojej tożsamości. Czy to inny wygląd, inny styl ubierania się, czy unikalne zainteresowania – każdy z nas jest wyjątkowy! Dlatego akceptacja jest tak ważna. Niestety, 30% dzieci i młodzieży w Polsce pada ofiarą przemocy rówieśniczej. Razem możemy to zmienić! Przeciwdziałajmy bullingowi i pokażmy, że akceptacja jest kluczem do harmonijnych relacji rówieśniczych. #LepiejGraćWJednejDrużynie #Akceptacja

Kampania „Nie bądź obojętny/a!”

Czasami los stawia nas w trudnych sytuacjach. Brak biletu, drobne pieniądze, czy inna niespodziewana trudność – to może spotkać każdego z nas. Wtedy potrzebujemy wsparcia i empatii od innych. Nasza animacja pokaże, że pomoc jest dostępna dla każdego, bez względu na to, jak wyglądamy, skąd jesteśmy lub co nas wyróżnia. Nie bądź obojętny/a! Wyciągnij pomocną dłoń i spraw, że nasze społeczeństwo będzie bardziej życzliwe. #NieBądźObojętny #Wsparcie

Kampania „Nie bądź jak NPC, ukończ misję!”

W Polsce coraz częściej spotykamy osoby innej narodowości i kultury. Nasze szkoły, podwórka czy miejsca pracy są coraz bardziej różnorodne. Na ulicach coraz częściej słychać obce języki. Jak się czujemy w nowej rzeczywistości? Okazuje się, że nie każdy czuje komfort i są osoby, które sprzeciwiają się pomocy obcokrajowcom, co widoczne jest w szczególności w mediach społecznościowych. Mowa nienawiści towarzyszy internautom/kom, którzy nie widzą pozytywów płynących z tego, że Polska otwarta jest dla wszystkich. Pokazujemy, że jednak w dzisiejszych czasach warto okazać człowieczeństwo i nie być jak NPC! #NieBądźNPC #Otwartość

Dołącz do naszej kampanii, używając hasztagów kampanii oraz podzieli się swoimi doświadczeniami, inspirującymi historiami oraz swoimi pomysłami na aktywności. Dziel się również swoim wsparciem dla innych, którzy tego potrzebują.

Partner projektu: Norsensus Mediaforum

Projekt finansowany przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię z Funduszy EOG i Funduszy Norweskich w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny

 

About The Author

Related posts

Leave a Reply

Skip to content